I. Definicje: 

1. Dostawcą systemu zamówień internetowych umieszczonego na witrynie  internetowej http://www.gonzalez.pl jest firma „Łukasz” Łukasz Mielewczyk z  siedzibą w kartuzach, ul. Piłsudskiego 43c NIP: 589 172 036 

2. Zamawiający (Klient) w rozumieniu niniejszego regulaminu, osoba fizyczna (w  tym Konsument), która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności  prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do  czynności prawnych. Zamawiającym może być osoba fizyczna, która ukończyła 13  lat, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać  zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa tj. w  drobnych bieżących sprawach życia codziennego. 

3. Sprzedawca w rozumieniu niniejszego regulaminu, to firma Łukasz” Łukasz  Mielewczyk z siedzibą w kartuzach, ul. Piłsudskiego 43c NIP: 589 172 036 4. Sklep w rozumieniu niniejszego regulaminu, to serwis internetowy należący do  Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.gonzalez.pl, za pośrednictwem, którego  Zamawiający może zakupić od Sprzedawcy towary. 

5. Zamówienie w rozumieniu niniejszego regulaminu, czynność prawna  dokonywana przy wykorzystaniu strony www.gonzalez.pl, podczas której  Zamawiający wyraża wolę kupna wybranych towarów zgodnie z ich opisem oraz  Ceną. 

6. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą  elektroniczną przez Sprzedawcę. 

7. Płatność w rozumieniu niniejszego regulaminu, czynność polegająca na  zapłacie, w sposób określony w niniejszym Regulaminie, wskazanej ceny towaru  oraz kosztów dostawy. 

8. Płatność PayU w rozumieniu niniejszego regulaminu, czynność polegająca na  zapłacie, w sposób określony w niniejszym Regulaminie, wskazanej ceny towaru  oraz Kosztów dostawy poprzez system PayU 

9. Dzień roboczy w rozumieniu niniejszego regulaminu, czas od otwarcia lokalu do  godziny 21:00.

II Postanowienia ogólne: 

1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą, a  Zamawiającym umowy sprzedaży towaru, przy wykorzystaniu środków  porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Zamawiającego ze Sklepu,  dostępnego pod adresem internetowym www.gonzalez.pl . 

2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest  regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o  świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn.  zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient  zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż  odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w  momencie złożenia Zamówienia. 

3. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do  produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66

Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71  Kodeksu Cywilnego.

III. Przyjmowanie i realizacja zamówień 

1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym  Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Zamawiający akceptuje  treść Regulaminu. 

2. Realizacja zamówień odbywa się w godzinach pracy Restauracji. 3. W przypadku braku kontaktu telefonicznego z Zamawiającym Sprzedawca ma  prawo w dowolnym momencie anulować Zamówienie.

IV Dodatkowe informacje, realizacja zamówień 

1. Sprzedający, realizuje dowóz zamówień na terenie Kartuz oraz w promieniu 10  km. Do zamówień poza terenem Kartuz doliczana jest, ustalona wcześniej z  Zamawiającym opłata.

V Dodatkowe informacje, zamówienia internetowe 

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne i zgodne z prawdą wypełnienie  formularza na stronie www.gonzalez.pl oraz zaakceptowanie Regulaminu przez  Zamawiającego. 

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji Zamówienia w  przypadku, gdy przesłane dane są niejasne, błędne, niepełne lub nie spełniają  warunków promocji. 

3. Przed przekazaniem Zamówienia do realizacji Sprzedawca zastrzega sobie  prawo do weryfikacji emailowej lub telefonicznej Zamawiającego. . 4. Konta  stałego klienta nie zawierają danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29  sierpnia 1997 r. są nieobowiązkowe i służą jedynie do realizacji bieżących  zamówień.

VI Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia 

1. Zamówienia na terenie Kartuz dowożone są do zamawiającego bezpłatnie. Poza  wyznaczoną strefą Sprzedający może wyznaczyć dopłatę do dowozu lub odmówić  dostarczenia towaru, prosząc o odbiór osobisty. 

3. Termin realizacji Zamówienia wynosi od 15 do maksymalnie 75 minut od  momentu przyjęcia lub zatwierdzenia zamówienia i może ulec wydłużeniu z  powodów obiektywnych (obłożenie pracą restauracji, złe warunki atmosferyczne  etc.) nie dłużej jednak niż do końca jednego dnia roboczego. 

3. W przypadku wyboru dokładnej godziny realizacji Zamówienia – Restauracja  dostarczy je na określoną godzinę z marginesem czasowym +/- 15 minut. 4. Towar zamówiony może zostać dostarczony wyłącznie w miejsce wskazane w  Zamówieniu. 

5. Po złożeniu Zamówienia Klient w ciągu maksymalnie 5 minut zostanie  poinformowany przez Restaurację o przyjęciu Zamówienia do realizacji i przewidywanym czasie jego dostarczenia lub odrzuceniu Zamówienia z podaniem  przyczyny. Ww. informacja zostanie przekazana drogą mailową

VII Formy płatności 

1. Dokonanie płatności może nastąpić w 3 formach: gotówką przy odbiorze, kartą  płatniczą za pomocą terminala płatniczego przy odbiorze (po wcześniejszym  poinformowaniu Restauracji o tym sposobie płatności lub płatności online za  pomocą systemu płatności internetowych PayU 

2. Na żądanie Zamawiającego, Sprzedający wystawia fakturę sprzedaży VAT w  terminie przewidzianym ustawowo. 

3. Podana w Zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę, jaką Zamawiający  zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy. 4. Jeżeli Zamawiający zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza  uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 3 powyżej,  Sklep poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Obciążenie Zamawiającego  dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody  Zamawiającego. 

5. Dostępnym środkiem porozumiewania się Zamawiającego ze Sklepem jest  kontakt telefoniczny. Numery telefonów do poszczególnych lokali znajdują się w  zakładce „Kontakt” na stronie www.gonzalez.pl

VIII Dodatkowe informacje, System płatności PayU: Zwroty 1. Płatności online Sprzedawca realizuje poprzez serwis PayU – dane firmy: PayU  SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, NIP: 779- 23-08-495, REGON 300523444, KRS 0000274399 

2. W przypadku braku potwierdzenia płatności PayU w systemie Sprzedawcy  Zamówienie nie zostanie przekazane do realizacji, a Zamawiający winien wówczas  skontaktować się telefonicznie ze Sprzedającym w celu ustalenia sposobu realizacji  zamówienia lub złożyć Zamówienie ponownie wybierając inną formę płatności  (gotówką lub kartą płatniczą u dostawcy Zamówienia). 

3. W przypadku odrzucenia płatności online za Zamówienie Zamawiający ma  prawo zrezygnować/odstąpić od realizacji Zamówienia bez podania przyczyny. 4. W przypadku niezrealizowania opłaconego z góry przez system płatności PayU  Zamówienia, Sprzedawca na prośbę Zamawiającego zwróci środki pieniężne  poprzez system PayU w terminie do 14 dni roboczych.

IX Dodatkowe informacje, System płatności terminal płatniczy: 1. Sprzedawca na prośbę Zamawiającego udostępnia opcję płatności za  Zamówienie poprzez terminal płatniczy, jednakże musi zostać o tym fakcie  poinformowany przed wyjazdem dostawcy tj. maksymalnie do 15 minut od  złożenia Zamówienia. 

2. W przypadku rezygnacji z płatności terminalem płatniczym, Zamawiający  zobowiązany jest zapłacić za Zamówienie gotówką u dostawcy Zamówienia.

X Prawo odstąpienia od umowy 

1. Przed spełnieniem świadczenia przesz Sprzedawcę Zamawiający może odstąpić  od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Zamawiający zobowiązuje się  poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez

kontakt telefoniczny Z Restauracją. 

3. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Konsument. 

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za  niezawartą. 

5. Na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta po spełnieniu świadczenia  przez Sprzedawcę Zamawiający traci prawo odstąpienia od umowy.

XI Reklamacje 

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i  prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23  kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121) 2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a  więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel  umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o  których Sprzedawca zapewnił Zamawiającego, nie nadaje się do celu, o którym  Zamawiający poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy a Sprzedawca nie  zgłosił zastrzeżenia, co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany  Zamawiającemu w stanie niezupełnym. 

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówienia z otrzymanym towarem  prosimy o poinformowanie drogą telefoniczną Restauracji bezpośrednio po  otrzymaniu Zamówienia. 

4. Poza danym dniem roboczym reklamacje prosimy kierować drogą elektroniczną  na adres: zukowo@gonzalez.pl 

5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 6. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się  dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od  umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania  Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. 7. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Zamawiającego lub wynikły  z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

8. Jeżeli Towar ma wadę, Zamawiający może złożyć oświadczenie o odstąpieniu  od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był  już wymieniany przez Sprzedawcę

XII Ochrona danych osobowych: 

1. Składając zamówienia Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie podanych  przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez  Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w  rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych  osobowych. 

2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane  podmiotom nieuczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży. 

3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do

swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia.  Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych  zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. 

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na  przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia  Zamawiającego.

XIII Postanowienia końcowe: 

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów  znajdujących się na stronie Sklepu. 

2. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Zamawiających w wersji elektronicznej  na stronie Sklepu www.gonzalez.pl. 

3. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na  dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej  wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego  przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia. 

4. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania  w nim treści bezprawnych. 

5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie  obowiązującego prawa. 

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana  Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania. Zmiany będą  udostępniane na stronie sklepu internetowego www.gonzalez.pl. Brak akceptacji  nowego brzmienia Regulaminu oznacza brak możliwości korzystania ze Sklepu  internetowego www.gonzalez.pl oraz składania Zamówień. 

7. Zamawiający posiadający Konto w przypadku braku akceptacji nowego  brzmienia Regulaminu powinni przesłać na adres Sprzedawcy oświadczenie o  braku akceptacji nowego brzmienia Regulaminu. Sprzedawca z chwilą otrzymania  oświadczenia woli Zamawiającego usunie posiadane przez Zamawiającego Konto,  o czym Zamawiający zostanie poinformowany. 

8. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Zamawiającego  będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie  obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy  postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa,  przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy